Wpisz do tabeli charakterystyczne cechy troposfery

TROPOSFERA
temperatura- ................................................................

Ciśnienie - spada wraz z wysokością od 1000 hPa na poziomie morza do około 200 hPa przy górnej granicy.

Zawartość pary wodnej-...................................................

występujące zjawiska....................................................


3

Odpowiedzi

2010-03-16T14:55:09+01:00
99% ogolnej pary wodnej zawartej w atmosferze
zachodza niemal wszystkie czynniki pogodowe (deszcz, śnieg itp)
i temp. chyba -55-60 stopni
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:57:34+01:00
Troposfera
-temperatura - od 15 do -60 st. C
-zawartość pary wodnej - prawie cała troposfera to para wodna.
-występujące zjawiska - tworzą się tam chmury i powstają opady atmosferyczne.
9 4 9
2010-03-16T15:32:01+01:00
99% ogolnej pary wodnej zawartej w atmosferze
zachodza niemal wszystkie czynniki pogodowe temperatura 55-60 stopni
6 3 6