Odpowiedzi

2010-03-16T15:02:54+01:00
Eins (ajc)
zwei (cfaj)
drei (draj)
vier (fija)
fünf (funf)
sechs (sechs)
sieben (siben)
acht (acht)
neun (noin)
zehn (cejn)
elf
zwölf (cwylf)
dreizehn (draizejn)
vierzehn
fünfzehn
sechzehn
siebzehn
achtzehn
neunzehn zwanzig
einundzwanzig
zweiundzwanzig
dreiundzwanzig
vierundzwanzig
fünfundzwanzig sechsundzwanzig siebundzwanzig achtundzwanzig neunundzwanzig dreißig einunddreißig zweiunddreißig dreiunddreißig vierunddreißig fünfunddreißig sechsunddreißig siebunddreißig achtunddreißig neununddreißig vierzig einund zweiund dreiund vierund fünfund sechsund siebund achtund neunund fünfzig einundfünfzig zweiundfünfzig dreiundfünfzig vierundfünfzig fünfundfünfzig sechsundfünfzig siebundfünfzig achtundfünfzig neunundfünfzig sechzig einundsechzig zweiundsechzig dreiundsechzig vierundsechzig fünfundsechzig sechsundsechzig siebundsechzig achtundsechzig neunundsechzig siebzig einundsiebzig zweiundsiebzig dreiundsiebzig vierundsiebzig fünfundsiebzig sechsundsiebzig siebundsiebzig achtundsiebzig neunundsiebzig achtzig einundachtzig zweiundachtzig dreiundachtzig vierundachtzig fünfundachtzig sechsundachtzig siebundachtzig achtundachtzig neunundachtzig neunzig einundneunzig zweiundneunzig dreiundneunzig vierundneunzig fünfundneunzig sechsundneunzig siebundneunzig achtundneunzig neunundneunzig hundert

nie pisałem wszystkiego jak się czyta bo po prostu trzeba umieć tylko liczby od 1-9 i końcówki (np: neunzig = noincisz)
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:09:58+01:00
0 null (nul)
1 eins (ajns)
2 zwei cwaj
3 drei draj
4 vier fija
5 fünf fznf
6 sechs zwchs
7 sieben ziben
8 acht acht
9 neun nojn
10 zehn cejn
11 elf elf
12 zwölf cwylf
13 dreizehn drajcejn
14 vierzehn fijacejn
15 fünfzehn fynfcejn
16 sechzehn zechscejn
17 siebzehn zibcejn
18 achtzehn achtcejn
19 neunzehn nojncejn
20 zwanzig
21 einundzwanzig ajnundcwanciś
22 zweiundzwanzig cwajundcwanciś
23 dreiundzwnzig drajundcwanciś
24 vierundzwanzig fijaundcwanciś
25 fünfundzwanzig fynfundcwanciś
26 sechsundzwanzig zechsundcwanciś
27 siebenundzwanzig zibenundcwanciś
28 achtundzwanzig achtundcwanciś
29 neunundzwanhzig nojnundcwanciś
30 dreißig drajsiś
40 vierzig fijaciś
50 fünfzig fynfciś
60 sechzig zechciś
70 siebzig zibciś
80 achtzig achtciś
90 neunzig nojnciś
100 (ein) hundert (ajn) hundert

Nie pisałam ci każdej liczby, bo wszystki tworzy się tak samo np. 35 to piszesz 5i30, czyli fünf und dreißiz tylko ze pisane wszystko łącznie <füntunddreißig>
Nie przejmuj sie tym że czasem są pod rząd te same litery, to nic. Jest ok:)
79 3 79
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T15:37:32+01:00
Eins(ańc)
zwei(cwaj)
drei(draj)
vier(fija)
funf(fynf)
sechs(zeks)
sieben(siben)
acht(aht)
neun(nojn)
zehn(cejn)
elf(elf)
zwolf(cwylf)
dreizehn(drajcejn)
vierzehn(fircejn)
funfzehn(fynfcejn)
sechzehn(zehcejn)
siebzehn(zibcejn)
achtzehn(ahtcejn)
neunzehn(nojncejn)
zwanzig(cwancig)
einundzwanzig(ajnundcwancig)
zweiundzwanzig(cwajundcwancig)
dreiundzwanzig(drajundcwancig)
vierundzwanzig(firundcwancig)
funfundzwanzig(fynfundcwancig)
sechsundzwanzig(zeksundcwancig)
siebenundzwanzig(sibenundcwancig)
achtundzwanzig(ahtundcwancig)
neunundzwanzig(nojnundcwancig)

I tak dalej w miejsce kropek liczba od 1 do 9
Na 30 (............. dreiBig
Na 40(..............vierzig
Na 50(..............funfzig)
Na 60(..............sechszig)
Na 70(..............siebzig)
Na 80(..............achtzig)
Na 90(..............neunzig)
Na 100 hundert(hundert)
22 3 22