Odpowiedzi

2010-03-16T14:56:55+01:00
Rodzina powinna sie przy nim modlic przed i po posiłku. Stół powiniej jednoczyć rodzinę.
2010-03-16T14:58:51+01:00
Dla wierzącej rodziny stół powinien być ważny. kto przy nim zasiada , co się przy nim je .Przede wszystkim powinien odgrywać ważną rolę w życiu tej rodziny. Moim zdaniem powinien być on prześcielony białym obrusem.
POZDRAWIAM
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T14:59:53+01:00
Stół powinien pełnić rolę: wspólnego miejsca spotkań (nie tylko w święta), spozywania posiłków przez całą rodzinę, a nawet jako miejsce przyjmowania kapłana (chodzącego po kolendzie).

Proszę bardzooo:))