Odpowiedzi

2010-03-16T15:04:16+01:00
"tragiczna zabawa"

Bardzo podobał mi się fragment książki kiedy Ania spadła z dachu.
Stało się to w tedy gdy ania z przyjaciółmi bawili się.
Ania niemogła pozwolic aby koledzy śmiali się z niej,więc zaczęła robic
nażucone jej zadanie.
Weszła na dach , lecz po krutkiej chwili skończyło się to tragicznie,
ponieważ Ania spadła z dachu.
20 1 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:23:48+01:00
Tragiczne skutki podwieczorku.
Pewnego popołudnia Ania zaprasza swoją koleżankę Dianę na podwieczorek.W pewnej chwili Dianie zachciało się pić. Ania zamiast soku owocowego, podaje jej przez pomyłkę wino.Po wypiciu trzech szklanek Diana upija się.Pani Barry uznała, że jej córka została umyślnie spojona i zabrania Dianie kontaktów z przyjaciółką. Ania postanawia wybrać się do koleżanki i próbuje wytłumaczyć jej mamie,że to przez przypadek i że nie chciała tego zrobić ale pomyłki się zdarzają. Jednak wizyta Ani ani interwencja Maryli nie pomaga. Pozbawiona towarzystwa bohaterka wraca do szkoły smutna i samotna. Koleżanki jeszcze nadal unikają siebie w jednym rozdziale a potem się przepraszają kiedy Ania uratowała życie siostrze Diany. Mama Diany też przeprasza Anię za swoje dotychczasowe zachowanie.

67 4 67