Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:08:07+01:00
Woody Allen - Vicky Cristina Barcelona
Steven Spielberg - Szeregowiec Ryan
Quentin Tarantino - Kill Bill Vol. 1 (Kill Bill Vol. 1), Kill Bill Vol. 2
Tim Burton - Alicja w Krainie Czarów


licze na naj :)
2010-03-16T15:11:27+01:00
Timothy Daly(Amerykański) Witness to the Execution -Świadek egzekucji w 1994
Lisa Michelle Boney (Amerykańska) 1994: Oblicza mordercy (Dead Connection) jako Catherine Briggs
Alexander Rae Baldwin III (Amerykański) Dziewczyna mojego kumpla (2008) jako Profesor Turner
To skomplikowane (2009) jako Jake Adler,The Forbidden City (2007)
Suburban Girl (2007)
2010-03-16T15:19:44+01:00
1 steven spielberg filmy jego to szczeki , bliskie spotkanie trzeciego stopnia . E.T , imperium slonca
2 pedro almodovar jego filmy przerwane objecia ,volver,złe wychowanie
3 alfred hitchcock filmy jego to Psychoza , Szał, M jak morderca