1.:.Jezioro Hańcza ma 108,5 m głębokości,a jezioro Bajkał 1741m.O ile km.głębszy jest Bajkał?
2.:.Raczki leżą na wysokości -1.8 m ,a Gubałówka 1125 m wysokości.Oblicz różnicę.
3.:.Rysy mają wysokość 2499m.n.p.m. ,a Żółwiniec (-1,3m).Oblicz różnicę wysokości.
Prosze z obliczeniami.(wszystkimi)

3

Odpowiedzi

2010-03-16T15:11:11+01:00
1.

1741m - 108,5 m = 1632.5m = 1,6325 km.

2.

1125 m + (-1.8 m) = 1123.2m

3.

2499m.n.p.m + ( -1,3m ) = 2497,7 m. N.P.M. X DD
1 5 1
2010-03-16T15:11:25+01:00
1. 1741m - 108,5 m = 1632,5m = 1,6325km
2.1125 - (-1.8)= 1125 +1,8=1126,8m
3.2499m - (-1,3m)= 2499 +1,3m=2500,3m
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:12:27+01:00
1. 1741m - 108,5 m = 1632,5m = 1,6325km

2.1125 - (-1.8)= 1125 +1,8=1126,8m

3.2499m - (-1,3m)= 2499 +1,3m=2500,3m

Licze na naj


1 5 1