Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:13:47+01:00
Zgoda,pokój oraz jedność to jedne z ważnych dla każdego człowieka cech ponieważ mając w sobie każdą z wyżej wymienionych cech stajemy się dobrzy dla drugiej osoby.

Staram się pomagać kolegom jak i koleżankom ,aby nie tracić z nimi więzi przyjacielskich
22 4 22
2010-03-16T15:26:04+01:00
1. Zgoda, pokój i jedność są bardzo potrzebne w życiu człowieka. Musimy miłować siebie nawzajem ponieważ świat bez miłości jedynie z samymi kłótniami byłby niczym.

2.Gdy ktoś mnie posądza o rzeczy, których nie zrobiłam próbuje wytłumaczyć to na spokojnie, bez kłótni.
3 3 3