Odpowiedzi

2010-03-16T15:19:35+01:00
Droga Aniu !!!!!! :***

Pisze ten list by opowiedziec ci troszke o ostatniej sobocie .... tyle sie dzialo .
W ta sobote nie wiem czy wiesz bylo swieto czekoloady .Postanowilam ze bede uzestniczyla w obchodach tego swieta .Poszla tam z kasia . pamietasz ja? Ale zjadla tyle czekolady ze zwymiotowala ale no coz ja kpcham slodycze a ws szczegolnosci czekoaaade . Poszlysmy na tamrtejsza impreze i poznalysma tam dziewczyke o imieniu Kolada Dziwne imie ale ona byla super rozdala nam zapasy czekolady bo organizatorami imprezy byl jej rozice ... teraz chyba stanowi dla ciebie konkurencje ... zartuje przeciez to ty jestes moja przyjaciolka i dlatego cie koffam
CZeka na odpowiedz , co otym myslisz kiedy przyjedziesz, Myslisz ze polubisz Kolde ? Pa pa Calusy

Maria
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:22:42+01:00
Droga wiktorio

Cześć jak tam w Katowicach, bo u nas wszystko w porządku.Brakuje nam tu Ciebie więc chciałam Ci opowiedzieć o super wydarzeniu , które się zdarzyło.Mieliśmy tu taj święto czekolady.Było odiazdowo.Jestem bardzo zadowolona.Było wiele konkursów takich jak żeźbienie w czekoladzie obrazków lub kto zje więcej czekolady.Można było sobie zrobić zdiecie z misiem i czekoladą.w naszej cukierni za rogiem zrobiono gigantyczną czekoladę o wysokości 2m i szerokości 1m.Impreza skończyła się dopiero nad rannem.Wszyscy miło wspominamy ten dzień.Czekam na odpowiedź i pozdrawiam cieplutko.

Ps.Mam dla ciebie czekoladę i tonę cukierków z czekolady!!!

koleżanka (wpisz swoje imię)