Odpowiedzi

2010-03-16T15:17:59+01:00
Słonce mocno swieci.
Pąki zaczynaja rozkwitac.
To chyba juz przedwiosnie.
Z sniegu zaczynaja wyrastac przebisniegi. :)
4 4 4
2010-03-16T15:18:49+01:00
Bardzo lubię przebiśniegi, ponieważ rosną tylko raz w roku.
..... Tego nie wiem
Tulipany mają piękne pąki.
Dziś świeciło mocno słońce.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:19:32+01:00
1. Uważam , że przebiśnieg to bardzo piękny kwiat .
2. Kiedy zaczyna się przedwiośnie , to wszystko robi się weselsze i piękniejsze .
3. Wiosną pojawiają się już pąki na drzewach .
4. Latem słońce mocno grzeje .
5 3 5