Przetłumacz zdania na jezyk niemiecki :

1)Mam zamiar pojechac w nastepnym roku w góry
2)Czy poczyniłes juz wszystkie przygotowania do podrózy swoich marzen ?
3) Musze jeszcze pójsc do kantoru zeby wymienic pieniadze
4) W maju jedziemy na wycieczke klasowa do koloni
5) Prosze na nastepnych swiatłach skrecic w prawo
6) Mam zamiar tu spedzic trzy doby
7) Chcielibysmy anulowac nasza rezerwacje
8)Czy posiłki są wliczone w cene ?
9)Te domki letniskowe są tanie poniewaz nieoferuja wyzywienia
10) Długo stalismy w korku
11) Nie może Pan Tu pali , to jest przedział dla niepalacych !
12)Rodzice odwiezli mnie na lotnisko
13) Za dwa dzni wróci z podrózy
14)Czy ustaliliscie juz trase wycieczki

prosze o pomoc !! ;) na jutro jest mi to potrzebne :******
15)Samolot wystartował 2,5 godz z opóznieniem

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:23:26+01:00
1.Ich werde im nächsten Jahr im Voraus zu gehen
2) Sind already've machte alle Vorbereitungen für ihre Reise-Träume wahr werden?
3) Ich habe noch ins Büro zu schweigen von Geld gehen
4) Im Mai geht es auf eine Klassenfahrt nach den Kolonien
5) an der nächsten Ampel bitte rechts abbiegen
6) Ich werde drei Tage hier
7) Wir möchten unsere Reservierung zu stornieren
8) Die Mahlzeiten sind im Preis inbegriffen?
9) Die auf dem Land sind billig, weil nieoferuja Catering
10) eine lange Zeit waren wir in einem Stau
11) Sie können nicht rauchen, ist dies der Bereich für Nichtraucher!
12) Die Eltern fuhren mich zum Flughafen
13) In zwei der Reise zurück jnana
14) Was Führungen wurde bereits gesagt
Please help! ;) Für morgen ist, dass ich :******
15) Das Flugzeug nahm der 2,5-Stunden verzögert
2010-03-16T15:51:01+01:00
1.Ich werde im nächsten Jahr im Berge vahren
2) Sind already've machte alle Vorbereitungen für ihre Reise-Träume wahr werden?
3) Ich habe noch ins Büro zu schweigen von Geld gehen
4) Im Mai geht es auf eine Klassenfahrt nach den Kolonien
5) an der nächsten Ampel bitte rechts abbiegen
6) Ich werde drei Tage hier
7) Wir möchten unsere Reservierung zu stornieren
8) Die Mahlzeiten sind im Preis inbegriffen?
9) Die auf dem Land sind billig, weil nieoferuja Catering
10) eine lange Zeit waren wir in einem Stau
11) Sie können nicht rauchen, ist dies der Bereich für Nichtraucher!
12) Die Eltern fuhren mich zum Flughafen
13) In zwei der Reise zurück jnana
14) Was Führungen wurde bereits gesagt
Please help! ;) Für morgen ist, dass ich :******
15) Das Flugzeug nahm der 2,5-Stunden verzögert