Przetłumacz zdania na J. Angielski
Michael Jordan był najlepszym koszykarzem na świecie .
Kupiłam ten rower dwa dni temu .
Marysia jest wyższa od Zosi .
Gdzie byłeś w poniedziałek ?
Mój dziadek zbudował ten dom .
Urodziłam się w 1995 roku .
Widzieliśmy ten film dwa tygodnie temu .


!!! Wszystkie cyfry słownie . !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:29:19+01:00
Michael Jordan był najlepszym koszykarzem na świecie .
Michael Jordan was the best basketball player in the world.
Kupiłam ten rower dwa dni temu .
I bought the bike two days ago.
Marysia jest wyższa od Zosi .
Mary is higher than Sophia.
Gdzie byłeś w poniedziałek ?
Where were you on Monday?
Mój dziadek zbudował ten dom.
My grandfather built this house.
Urodziłam się w 1995 roku .
I was born in nineteen ninety- five.
Widzieliśmy ten film dwa tygodnie temu
We have seen this movie two weeks ago

Licze na NAJ. :*****
2010-03-16T15:30:32+01:00
Michael Jordan was the best basketball player on the world.
I have bought this bicycle two days ago.
Marysia is higher than Zosia.
Where have you been on Monday ?
My grandfather built this house.
I was born in nineteen ninety fifth year.
We have seen this film two weeks ago.