Odpowiedzi

2009-10-25T21:51:39+01:00
Reakcja spalania całkowitego:

C7H16 + 1102 --> 7CO2 + 8H20

Reakcja spalania półspalania:

2C7H16 + 1502 --> 14CO + 16H20

Reakcja spalania niecałkowitego:

C7H16 + 4O2 --> 7C + 8H20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:53:04+01:00
C₇H₁₆ + 11 O₂ → 7 CO₂ + 8 H₂O (spalanie całkowite)

2 C₇H₁₆ + 15 O₂ → 14 CO + 16 H₂O (półspalanie)

C₇H₁₆ + 4 O₂ → 7 C + 8 H₂O (spalanie niecałkowite)
2009-10-25T22:02:11+01:00
C7H16 (heptan)

SPALANIE CAŁKOWITE

C7H16 + 11 O2 ---> 7 CO2 + 8 H2O

NIECAŁKOWITE

C7H16 + 4 O2----> 7 C + 8 H2O

PÓŁSPALANIE

2 C7H16 + 15 O2 -----> 14 CO + 16 H2O

[ZBILANSOWANE]