Odpowiedzi

2010-03-16T15:26:56+01:00
- sławny autor,
- ciekawa fabuła,
2010-03-16T15:27:00+01:00
Fabuła, język jakim jest napisana, oryginalność, okładka, bohaterowie,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:33:44+01:00
Co decyduje o tym, że książka cieszy się dużą popularnością?

O tym, że książka cieszy się dużą popularnością decyduje przede wszystkim jej fabuła. Każdy ma swój własny, ulubiony typ książki, lecz zasada we wszystkich jest taka sama: książka nie może być nudna. Musi wciągnąć czytelnika tak, aby nie mógł oderwać od niej wzroku. Nie może być również przewidywalna, bo jaki sens ma wtedy książka? Bohaterowie muszą być ciekawi, niespotykani. I właśnie te czynniki decydują o popularności książki.
1 5 1