Odpowiedzi

2010-03-16T15:27:50+01:00
By wokół mnie panowała serdeczna atmosfera staram się być miła. Prubóję pomóc innym. Jestem miła i sympatyczna. Staram się kulturalnie zachowywać. Być wyrozumiała, i chcę zrozumieć drugiego człowieka .
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:30:23+01:00
Kiedy wielu z nas próbuje się obrażać na wzajem jest to dla mnie dziwne. Próbuję reagować kiedy te osoby znam. Próbuje podejść i się zapytać co się dzieję, porozmawiać i spróbować rozwiązać problem. Aby panowała jedność rozmawiając z kolegami mówię, że każdy jest taki sam, nie ma lepszych i gorszych ludzi.




Zawsze staram się, aby wokół mnie panowała zgoda. Pomagam potrzebującym. Staram się też nie kłócić z innymi. Modlę się, ponieważ wierzę, że Bóg pomoże mi żyć w zgodzie z innymi. Rozmawiając ze znajomymi nie wywyższam się i tłumaczę, że każdy ma takie samo prawo do życia.
19 4 19