Odpowiedzi

2009-10-25T21:53:51+01:00
Rośliny nazywamy producentami, ponieważ produkują tlen w procesie fotosyntezy. Tlen jest niezbędny do życia człowieka.
16 4 16
2009-10-25T21:54:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T21:56:30+01:00
Rośliny nazywamy producentami, gdyż produkują tlen. Dzięki energii słonecznej, wodzie pobieranej przez korzenie i dwutlenku węgla. Rosliny wytwarzają niezbędny do życia tlen.
14 4 14