Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:31:01+01:00
1.CO nam dał chrzest św?
2.Do czego nas zobowiązał?
3.Co jeszcze mam do zrobienia?
4.Jak go realizuję?


1. Chrzest swiety obmyl nas z grzechu pierworodnego, z ktorym rodzi sie kazde dziecko. Dzieki niemu mmy tzw "czysta kartke" i mozemy w naszym zyciu robic co chcemy. dostalismy wolna wole.
2. zobowiazal nas do przestrzegania dekalogu(10 przykazan) wedlug ktorych powinnismy zyc.
3. po chrzcie swietym powinnismy przyjac pierwsza komunie swieta i bierzmowanie, ktore czyni z nas prawdziwych chrzesciajn i jest dopelnieniem chrztu swietego
4. staram sie nie ranic serca jezusowego, chodze co niedziele do kosciola, spowiadam sie reguralnie i glosze slowo pana jezusa
2010-03-16T15:31:29+01:00
1.chszest św nam dał że jesteśmy dziemi borzymi i nalerzymy do wspulnoty kościoła.
2.Zobowiazał nas do tego bysmy uczestniczyli we mszy św i głosili dobrą nowine.
3.mamy bardzo duzo do zrobienia musimy się upodabnia do pana jezusa.
4.po przez chodzenie do kościoła i przyjmowanie sakramentów św.
2010-03-16T15:31:41+01:00
1. Chrzest pozwolił wstąpić do Kościoła jako dziecko Boże oraz zmazał z nas grzech pierworodny.
2. zobowiązał nas do zycia po Bożemu,wypełania obowiązków dziecka Bożego
3.wypełniaj Boże zadania, pogłebiaj swoją wiare.
4. chodzę do Kościoła, na msze św. i nabożenstwa, modle sie rano i wieczorem, pogłebiam swoją wiarę, zyję z Bogiem-na codzień
1 5 1