4. Oblicz
15: 62,5 =

12,51 : 0,9 =
5. Oblicz.
a) 1,16 : 0,4 : 0,1 =
b) 22,8 : 1,6 : 0,5 =
c) 124,2 * 0,1 : 1,8 =
d) 649,8 : 0,38 * 0,2=
6. Rozwiąż równania i sprawdź rozwiązania.
3,75 * a = 3,9
a = .........

0,0364 : b = 10,4
b = .........

2

Odpowiedzi

2010-03-16T15:33:19+01:00
4. a 0,24
b 13,9

5.
a 29
b 28,5
c 6,9
d 342

6.
niewiem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:39:29+01:00
Zad.4
a) 0,24
b)13,9

zad.5
a) 29
b)28,5
c)6,9
d)342

zad.6
a) 3,75a = 3,9/3,75
a= 1,4
spr. 3,75 * 1,4 = 3,9
b) 0,0364b = 10,4/0,0364
b= 285,71
2 1 2