Odpowiedzi

2010-03-16T15:30:43+01:00
Człowiekowi fotosynteza daje tlen - czyli niezbędny czynnik potrzebny mu do życia. Choć jest on tylko efektem ubocznym, bo istotą fotosyntezy jest wytworzenie pokarmu przez roślinę, to nasze życie bez niego byłoby niemożliwe. To udowadnia, jak ważną rolę w ekosystemie odgrywają rośliny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:31:37+01:00
Dzięki fotosyntezie mamy czym oddychać. Jak dobrze wiesz, ten proses daje nam tlen niezbędny do wymiany gazowej, a zabiera dwutlenek węgla. energia ,l która jest w paliwach takich jak np, węgliel (ogólnie kopalnych), również jest skutkiem fotosyntezy