Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T15:32:54+01:00
Bardzo żadko jeżdze na rowerze ale gdy juz to robię to zatrzymuję się na światłach kiedy jest czerwone a przejeżdzam kiedy jest zielone. Jeżdze po drogach wyznaczonych dla rowerzystów a na ulicy po prawej stronie. Jak już mówiłam żadko jeżdze na rowerze, więc przeważnie jak ide gdzieś do sklepu lub do szkoły albo do koleżanek to chodze po chodniuku a przechodzę przez ulicę tylko na pasach rozglądając się najpierw w lewo, później w prawo i znowu w lewo.

Nie wiem czy dobrze ale myśle ze tak ;D
1 5 1
2010-03-16T15:36:44+01:00
Jeśli jesteś pieszym ruchu drogowego..gdy przechodzisz przez jezdnie pacz na znaki,ponieważ one nietylko są dla kierowców...popacz się też na światła..niemożesz przejsc na czerwonym świetle,....W ruchu drogowym nietylko ty jesteś uczstnikiem ale też sa samochody piesi i rowerzyści..licze na naj..
1 5 1
2010-03-16T15:55:14+01:00
Jako pieszy uczestniczę w ruchu drogowym, ponieważ przechodzę przez jezdnie. Znaki drogowe nie tylko są dla kierowców, lecz też dla pieszych. Należy pamiętać o tym aby w nocy gdy poruszamy się drogą, poboczem ubierać najlepiej jasne ciuchy (widoczne dla innych poruszających się jezdnią). W ruchu drogowym uczestnikami są nie tylko auta, lecz rowerzyści i piesi.
1 5 1