Odpowiedzi

2010-03-16T15:46:24+01:00
Przykłady
Nie można tolerować braku kultury.
Nie można tolerować złego zachowania.
Nie można tolerować nieuczenia się.
Nie można tolerować chamstwa.
8 3 8
2010-03-16T15:58:49+01:00
Nie można tolerować złego zachowania
nie można tolerować alkoholizmu w szkole
nie można tolerować palenia w szkole
nie można tolerować hałasu na lekcji
nie można tolerować ludzi , którzy przeszkadzają innym (w czym kolwiek )
nie można tolerować lenistwa
nie można tolerować braku kultury
nie można tolerować pyskowania do starszych
nie można tolerować obojętności w stosunku do : potrzebujących , umarłych , chorych , inwalidów oraz ludzi biednych i tych , którzy stracili wszystko (np.w powodzi , w pożarze , innej katastrofie )
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:50:00+01:00
Według mnie, nie można tolerować zachowań, które godzą w dobro społeczne, kłamstwa, obłudy, a przede wszystkim umniejszania czyjejś wartości i traktowania człowieka nie na równi z samym sobą.
5 4 5