Odpowiedzi

2010-03-16T15:41:40+01:00
Maja mama niezbyt lubi mleko.
Niekiedy w Polsce widziane są wieloryby.
Niejeden człowiek zwiedził Kraków.
Nieco wyżej lezą inne buty.
Niektory chłopiec umie tak pienie spiewać.
Mój bliski przyjaciel jest niezdrów.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:41:53+01:00
Niejeden nie sprostał wyzwaniu do walki z tak dobrym przeciwnikiem.
Przeziębiłem się wczoraj i czuje się teraz nieswojo.
Niewiele wiem na temat upadku komunizmu, to bardzo trudny temat.
Wypiłem nieco za dużo i teraz boli mnie głowa.
Nie przebiegłem na 100m poniżej 18s. ale niektórym się udało.
Niekiedy miewam wrażenie, że wszyscy mnie omijają.
Niezbyt dobrze wspominam szkołę podstawową, ponieważ uczyli mnie tam wredni nauczyciele.
3 3 3
2010-03-16T15:46:42+01:00
1.
Niejedno dziecko chciało by dostać dużego, pięknego, puszystego misia.
2.
Gdy Antek przyszedł pierwszego dnia do szkoły czół się nieswój w nowej szkole.
3.
Tamtej jesieni babcia z dziadkiem zebrali niewiele jabłek z sadu.
4.
Dziś zjadłem nieco więcej czekolady niż każdego dnia.
5.
Co niektóry dzień muszę posprzątać swój pokój gdyż bardzo bałaganię.
6.
Nie mam pomysłu.
7.
Niezbyt lubię Anię gdyż źle się zachowuje w stosunku do innych.
4 2 4