Odpowiedzi

2010-03-16T15:36:14+01:00
Pan jezus daje mi miłość i okazuje to ze mnie kocha daje mi stoje ciało !
2 4 2
2010-03-16T15:36:34+01:00
Podczas przyjmowaniu eucharystii, przyjmujesz do serca chrystusa.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:53:24+01:00
Pan Jezus w chlebie eucharystycznym daje mi dużo. Dzięki temu, że przyjmuję Eucharystię mogę zbliżyć się do niego. Ciało Pana Jezusa to Eucharystia dzięki, której mogę się do niego zbliżyć oraz mieć go w swoim sercu.
4 4 4