Odpowiedzi

2010-03-16T15:49:48+01:00
Dane:
Mr = 30g
Cp = 6%

Cp=ms/mr*100%
Cp*mr=ms*100%
ms=Cp*mr/100%
ms=6%*30/100%
ms=1,8g
Odp.Otrzymamy 1,8g roztworu.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:53:07+01:00
Cp=ms/mr
ms=mr × Cp
ms= 30g × 0.06
ms = 1.8g

cala filozofia. pamietaj o zamienie procentow na liczbe w tym przypadku 6% to 0.06 przeksztalcaj wzory i podstawiaj bedzie wychodzic powodzenia :)