Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:41:08+01:00
Było źle to nie płakałem, że jest dobrze udawałem.
Ale jak długo można nic nie mówić jak masz doła ?
Problemy w domu z hajsem, podwórko i szkoła.
2010-03-16T15:42:35+01:00
Kasia Klich-Porcelana
Sasha-Zaczaruj mnie
Kasia Klich-Toxyczna miłość
2010-03-16T15:43:29+01:00

Te marchaste sin aviso
Te busque y no estabas ya
El destino así lo quiso
Pero tu alma no se ira

Eras mi cómplice en los sueños
Sabíamos que un día, unidos volaríamos


Se que tus alas se quedan conmigo
Que desde el cielo tu abrazo es mi abrigo
Ángel divino me cuidas del mal
Se que camino con tu compañía
Que con tu voz se me encienden los días
Aunque tu puerta hoy este mas allá
Te puedo escuchar [2x]


Guardo el aire de tu risa que me da felicidad
Te recuerdo muy cerca mio compartiéndome tu paz
Tanta alegría daba verte
Quererte no se olvida, aun me llueven lagrimas


Se que tus alas se quedan conmigo
Que desde el cielo tu abrazo es mi abrigo
Ángel divino me cuidas del mal
Se que camino con tu compañía
Que con tu voz se me encienden los días
Aunque tu puerta hoy este mas allá
Te puedo escuchar [2x]

En cada libro esta escrito tu nombre
En cada verso te siento cantar
Tu mano me lleva directo a tu sombra
Yo se que una noche te voy a encontrar

Se que tus alas se quedan conmigo
Que desde el cielo tu abrazo es mi abrigo
Ángel divino me cuidas del mal
Se que camino con tu compañía
Que con tu voz se me encienden los días
Aunque tu puerta hoy este mas allá
Te puedo escuchar [2x]
Mogę cię słyszeć

Odszedłeś bez ostrzeżenia
Szukałam cię i nie było cię już
Przeznaczenie tak chciało
Ale twoja dusza nie odeszła

Byłeś moim wspólnikiem w snach
Wiedzieliśmy że pewnego dnia razem polecimy

Wiem, że twoje skrzydła zostały ze mną
Że z nieba twoje objęcie jest moim schronieniem
Boski anioł mnie chroni od zła
Wiem, że idę z twoim towarzystwem
Że z twoim głosem rozświetlają się dni
Nawet jeśli twoje drzwi są dziś zamknięte
Mogę cię słyszeć
Mogę cię słyszeć

Zatrzymam powietrze twego śmiechu który uczynił mnie szczęśliwą
Pamiętam cię bardzo blisko mnie dzielę twój spokój
Tyle radości dałeś mi widzieć
Nie zapomnij, ciągle mam deszcz łez

Wiem, że twoje skrzydła zostały ze mną
Że z nieba twoje objęcie jest moim schronieniem
Boski anioł mnie chroni od zła
Wiem, że idę z twoim towarzystwem
Że z twoim głosem rozświetlają się dni
Nawet jeśli twoje drzwi są dziś zamknięte
Mogę cię słyszeć
Mogę cię słyszeć

W każdej książce jest napisane twoje imię
W każdym wersie czuję cię śpiewającego
Twoja dłoń prowadzi mnie prosto do twojego cienia
Wiem, że pewnej nocy cię znajdę


Wiem, że twoje skrzydła zostały ze mną
Że z nieba twoje objęcie jest moim schronieniem
Boski anioł mnie chroni od zła
Wiem, że idę z twoim towarzystwem
Że z twoim głosem rozświetlają się dni
Nawet jeśli twoje drzwi są dziś zamknięte
Mogę cię słyszeć
Mogę cię słyszeć


mam nadzieje ze cos Ci sie z tego spodoba, a jak nie to napisz mi prywatna wiadomosc to Ci podesle inny tekst;)