Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:56:06+01:00
9)zad.
d) -1,5x-3=0,2x+6
-x -3 = 6
-x = 6 +3
-1x = 9 | : (-1)
x = -9
10)zad.
f) -½(-x-6)=-x
-x -6 = -x
-x +x = 6
0x = 6 | : 0
Równanie jest sprzeczne - nie posiada rozwiązań x=0
11)zad.
d) x+5/4-2x+1/8=½(2-x)
-x +6 = -x
-x +x = -6
0x = -6 | : 0
Równanie jest sprzeczne - nie posiada rozwiązań x=0
12)zad.
a) ½x-¾[x-(4x+1)]=1- x+1/4
1 = -x +2
x = 2 -1
1x = 1 | : 1
x = 1
b) ⅔(3x-1)-3/2[2x+3(x-2)]=1
-3 = 1
0 = 1 +3
0x = 4 | : 0
Równanie jest sprzeczne - nie posiada rozwiązań x=0


16 1 16
2010-03-16T16:10:52+01:00
Rozwiązanie w załącznikach ;) zadanie 11 d zrobiłam dwa razy bo nie wiem jak tam dokładnie powinno być zapisane więc sprawdź pierwszą linijkę ;)
2 4 2