Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T22:21:07+01:00
1)putzen - słaby
2)rufen- mocny
3)wecken-słaby
4)gieBen-mocny
5)reinigen-słaby
6)stellen-słaby
7)parken-słaby
8)tragen-mocny
9)stehen- jesli by chodziło o stehen lub stechen to by był mocny a tak to to chyba słaby, sprawdź dokładnie jaki to wyraz.
10)mithelfen-słąby
1 5 1
2009-10-25T22:21:17+01:00
Mocne to;gieBen i stehen,
a reszta to slabe
2009-10-26T00:07:22+01:00