Zadanie 15-pierwszy przyklad,zadanie 16 i 17.
Zadanie w zalaczniku.



Jesli slabo bedzie widac prosze o przeniesienie zalacznika na pulpit.
Prosze o podjecie sie osob ,ktore maja pojecie na obliczanie zadan z zastosowanie twierdzenia Pitagorasa.

2

Odpowiedzi

2010-03-16T15:56:23+01:00
Zad1. Iprzykład
x²=7²-5²
x²=49-25
x²=24
x=√24
x=2√6
zad16
a)
x²=10²-6²
x²=100-36
x=√64
x=8
b)
x²=10²-5²
x²=100-25
x²=75
x=√75
x=5√3
zad17.
x²=9²-3²
x²=81-9
x²=72
x=6√2
1m=100cm
100cm÷6√2cm≈12 - tyle wysokosci trzeba ustawic
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:40:17+01:00