Odpowiedzi

2010-03-16T15:47:15+01:00
Drogi kolego!!
Ostatnio się dowiedziałam że ty spozywasz narkotyki,
narkotyki są bardzo szkodliwe dla organizmu, od nich można sie uzaleznić. Proponuje ci iść na odwyg, uwież mi od razu się lepiej poczujesz. Powodzenia




Prosze o najlepszą pracę
6 2 6
2010-03-16T15:50:43+01:00
Drogi panie Rafale!
Bardzo lubię pana, ale nie pokoi mnie, że pan spożywa ogromną ilość narkotyków. Już parę osób dzwoniło na policję, ale zawsze ich powstrzymywałam. Jeszcze nie dawno, pan tryskał zdrowiem. Teraz pan narzeka na bóle, nie wysypia się pan. Pewnie często pan zadaje sobie takie pytanie: Co jest tego powodem? Ja panu powiem: narkotyki i inne nałogi. Jak widzi pan, to skutecznie wpływa na pańskie zdrowie. Dlatego jeżeli chce pan tryskać zdrowiem, zachęcam do najmniejszej ilości spożywania nałogów. Zobaczy pan, za niedługo będzie pan Rafał skakał z radości.
Pozdrawiam.
...................

licze na naj ;)
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:51:35+01:00
Łódź 16.03.2010
Cześć!!!
Pisze do cb z wielką prośbą i mam nadzieję że mnie posłuchasz!
Dowiedziałam się że niestety jesteś uzależniony od narkotyków .Wiem że jest to bardzo trudne do rzucvenia ale właśnie tymi używkami niszczysz soje zycie.Samemu rozumiem że nie możesz rzucic ale są takze spotkania na ktore mozesz sie zapisac aby ci pomogli rzucic narkotyki.Gdy bierzesz te używki nie wiesz jak kaleczysz swoje zycie pod wzgklędem zdrowia.Narkotyki to najgorsze co mogło spotkać czowieka.na wszystkie tego rodzaju uzalenienia prowadzą do śmierci!!!.
Myślę że posłuchasz mojej prośby i zgłosisz sie na jakieś spotkania może nawet na jakis odwyk.


Z poważaniem ...........................
6 3 6