Odpowiedzi

2010-03-16T15:55:43+01:00
Moim zdaniem, w tych czasach ciężko jest byc człowiekiem o charakterze rycerskim, ponieważ na świecie jest już mało takich osób, a większosc osób, podąża za innymi ludźmi, bądź modą.
6 4 6
2010-03-16T15:56:15+01:00
Według mnie można być rycerskim. Rycerze byli: mężni,odważni,bohaterscy.Ty też możesz nim być wystarczy tylko pomagać innym. Możesz pomagać mamie w sprzątaniu. Musisz też również bronić słabszych, ponieważ rycerze tak robili.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:58:18+01:00
MOIM ZDANIEM MOŻNA BYĆ RYCERSKIM W ZAWSZE. PRZECIEŻ RYCERSKOŚĆ POLEGA NIE TYLKO NA WALCE, ALE TEŻ NA NP.POMAGANIU SŁABSZYM. PRZECIEŻ WIELU JEST LUDZI SŁABYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH LUB PO PROSTU DRĘCZONYCH PRZEZ INNYCH. SPOTYKAMY SIĘ Z NIMI WSZĘDZIE NAWET W SZKOLE. BO ILE RAZY SŁYSZYMY NARZEKANIA NA KOLEGÓW Z KLASY, KTÓRZY WDALI SIĘ W BÓJKĘ. I JEŚLI KTOŚ CHCE BYĆ RYCERSKI TO MOŻE WŁAŚNIE POPRZEZ POMOC DRĘCZONEMU CZŁOWIEKOWI. PRZECIEŻ KIEDYŚ JEŚLI KTOŚ BĘDZIE BIŁ NAS A TA OSOBA TO ZAUWAŻY TO MOŻE NAM SIĘ ONA ODWDZIĘCZYĆ. POPRZEZ SWOJĄ POMOC CZASAMI ZDARZA SIĘ, ŻE URATUJEMY KOMUŚ ŻYCIE.
7 5 7