Odpowiedzi

2010-03-16T15:54:44+01:00
Szcerość, uczucie, uczynność , bycie miłym dla drugiej storny,dawanie 2 szansy ,kłótnie,spędzanie dużej ilości czasu ze sobą : **
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:57:53+01:00
Przyjaźń różni się od miłości przede wszystkim uczuciami.
W przyjaźni bardzo lubisz osobę i jesteś gotów poświęcić dla niej zdrowie.
Miłość to więź z wybraną osobą do końca życia i również stosunki cielesne.
Miłość z przyjaźnią łączy się tym że oba uczucia są do siebie bardzo podobne i przyjaciela jak i wybrankę lub wybranka nigdy nie opuścisz od tak.
6 2 6
2010-03-16T16:09:21+01:00
Różni:
- fascynacje
- pożądanie
- małżeństwo
- zauroczenie ciałem

łączy:
- szczerość
- zaufanie
- pomoc
- życzliwość
- bezinteresowność
- troska
- ofiarność
- empatia
- dobre relacje
6 2 6