Odpowiedzi

2010-03-16T15:54:49+01:00
1. Zdrowo sie odzywiaj
2. Nie jedz fast-foodow
3. Spozywaj witaminy
4. Jedz duzo owocw i warzyw
5. Przestrzegaj zasady higieny
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:56:42+01:00
1. Odpowiednia dieta
2. Picie odpowiedniej ilosci płynów
3. Uprawianie sportu (albo chociażby pływanie, jazda na rowerze, rolkach itp.)
4. Unikanie używek (papierosy, alkohol, in.)
5. Unikanie hałasu
10 3 10
2010-03-16T16:11:17+01:00
1.Staraj sie jesc zdrowe jedzenie, duzo owocow.
2.Spedzaj czas aktywnie, nie siedz przed telewizorem tylko idz pograc w pilke.
3.Pij tylko wode a nie coca cole.
4.Znajdz sobie hobby.
5.Malo imprezuj i nie chodz spadz o 24.00.
6.Jezdzij na wycieczki.
7.Czesto jezdzij na basen.
wiecej nie wymysle
10 3 10