Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:06:22+01:00
Po 1990 roku systematycznie zmniejsza się liczba gospodarstw rolnych kosztem gospodarstw średnich. Wzrasta liczba gospodarstw najmniejszych i największych. Powiększanie gospodarstw rolnych jest stałym procesem wspieranym kredytami preferencyjnymi. Przekształcenia własnościowe w rolnictwie po 1990 r. doprowadziły do zmniejszenia zatrudnienia w tym sektorze i przyczyniły się do wzrostu bezrobocia. Od 1990 r. powierzchnia gospodarstw indywidualnych zwiększyła się w nieznacznym stopniu.
2010-03-16T18:38:00+01:00
Ze stanu własności państwa zostaje przekształcone w gospodarstwa prywatne, i następuje likwidacja Państwowych gospodarstw rolnych czyli PGR-ów