Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:58:51+01:00
Składniki:
* 2 kg, miłości
* 25 dag radości
* 5kg uśmiechu
* 15 dag uczucia
* 1 park
*jeden przyjaciel

Wziąsc przyjaciela za ręke trzymac mocno moczyć w kotle wrzycic jeden park do kotła. zmiksować umiech radość i miłość razem do kolory czerwonego wylac na blaszkę włożyć do piekarnika i posypać uczuciem :D
2 3 2
2010-03-16T16:00:22+01:00
Naszykuj miłość z radością dodaj do nich przyjaźń dodać jeszcze pukces