Jakie przeslanie ma ta piosenka?? co che nam powiedziec?? o jakich uczuciach mowi??

[ref]ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle

masz dość bycia osłupiałym
nie jestes jedyny
wezmę cię za ręke
i pokaże świat który będziesz w stanie zromumnieć
to życie jest wypełnione bólem
kiedy szczęście nie działa
zaufaj mi u weż mnie za ręke
gdy światła zgasną zrozumniesz

[ref]ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle
ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle

złość i agonia
są lepsze niż cierpienie
zaufaj mi mam plan
kiedy światła zgasną zrozumniesz

[ref]ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle
ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle

wiem(wiem wiem wiem)
że się zastanawiasz
wiesz(wiesz wiesz wiesz)
że jestem tu by cię ocalić
wiesz(wiesz wiesz wiesz)
że jestem tu dla ciebie
wiem(wiem wiem wiem0
że podziękujesz mi później

[ref]ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle
ból,bez miłości
ból,nie mam go dość
ból,lubie go
bo wole czuć ból niz nic wogóle
wole czuć ból

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:58:27+01:00
Myśle że ta piosenka pokazuje nieszczęśliwego człowieka, a zarazem zakochanego.^^
2010-03-16T16:00:28+01:00
Piosenka interpretuje życie człowieka zakochanego, który został skrzywdzony. Wie że on kochał bardzo a sam nie był kochany i wie że woli czyc ból, bo to jest jedyna emocja która odczuwa. ktos namawia człwieka do zrozumienia świata we dwoje, onzaufał tej osobie ale został oszukany. Uważa się za winnego ale nie wie że to tak naprawde nie jest jego wina. Uważa że pownien cierpiec bo na to zasłuzył.