Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T15:59:12+01:00
1. podekscytowanie - ciesze się ze wspaniałej wycieczki
2. ciekawosć - nie wiem, co jeszcze moze się przydarzyć
3. radość - że mogę uczestniczyć w wycieczce
4. rozpiera mnie energia - nie mogę się doczekać kolejnych przygód

; )
2010-03-16T16:03:29+01:00
W czasie wycieszki towarzyszy mi wiele uczuś jestem wtedy bardzo podekscytowana,wesoła i radosna. Cieszę sie wtedy że mogę jchać z moja klasa i świetnie się bawić.Mogę także zwiedzic wiele ciekawych miejsc.