Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:02:56+01:00
Oczy są ślepe należy szukać sercem - Oznacza to ,że jeśli widzimy coś i nam się nie podoba, nie znaczy to ,że coś jest złe . To co widzimy nie zawsze jest takie jak się nam wydaje . Zawsze powinniśmy się słuchać serca . Iść za jego głosem .

Mowa jest żródłem nieporozumien - Taka jest prawda . Można to nawet zauważyć .Gdy dużo mówimy, czasem robią się kłótnie . Gdybyśmy nic nie mówili ,nie było by się o co sprzeczać .
1 1 1
2010-03-16T16:05:03+01:00
"Oczy są ślepe należy szukac sercem" czlyli, że powinniśmy słuchać tego co nam mówi serce iść za jego głosem. Nie zawsze możemy cos zobaczyc, ale mozemy to wyczuc.

" Mowa jest źródłem nieporozumien" czyli, że częśto przez to co powiemy do chodzi do kłótni, której zazwyczaj chcemy uniknąć. Ktoś czasami coś powie nie tak albo przez przypadem i wtedy jest kłótnia. Czasami usłyszymy cos przypadkiem i powtórzymy wtedy powstaje nieporozumienie czyli plotka.