Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:00:25+01:00
P=½ah
P=50cm²
skoro a=h to załóżmy, że do wzoru podstawimy a².
50=½a*a /*2
100=a² / √
a=10
Odp: Przyprostokątne mają długość 10 cm.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:08:17+01:00
Bok 1= 10 cm
wysokość h opuszczona na ten bok= 10 cm

Pole = ½* h * a
Pole =½*10cm*10cm
Pole = ½*100cm²
Pole =50cm²


więc przyprostąkątne wynoszą po 10 cm
to najprostrze rozwiązanie!!! liczę na naj!! może pogłam... :)