Napisz FRASZKĘ o SZKOLE ;))
tylko nie pod tytułem kocham szkołe xd
bo ja nie lubie szkoły ;p

przypominam ze fraszka to - krótki wierszowany utwór, najczęściej żartobliwy i zawierający przewrotną puentę.
DZIEKI :*****daje naj za suuuper fraszke ;p

3

Odpowiedzi

2010-03-16T15:59:52+01:00
Straszny ze mnie leń, bo spóźniam się co dzień.
4 4 4
2010-03-16T16:00:49+01:00
O to jest szkoła by kształcić matoła


Nie zawsze wszystko się uda,
chciałem czarną, a jest ruda.


Żadna świnia nie pyta,
czy może przyjść do koryta.

Adam nie miał zwyczaju
zdradzać swej Ewy w Raju,
za to Ewa znudzona mężem
pysznie bawiła się z wężem.

Pewny był jak mało kto,
że dwa i dwa to sto.

I śruba miewa chętkę,
na dobrą nakrętkę

Skuteczniej niż ziółka,
leczy przyjaciółka.

Im pszczółki młodsze,
tym miodki słodsze

Prawdą jest, że to on wszystko trzyma,
wielu jednak często zapomina,
że podstawą kręgosłupa
jest po prostu zwykła... [beeep]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:02:12+01:00
Pełno tu pól,
co krok to ul.

Słońce świecące ,
..... rozpraszające.

Jest jedna ścieszka,
po której chodzi Królewna śnieszka.

Dróżka prowadzi do szkoły,
Pełno tam swawoli.



Troche przerób
ps. za niego dostałam 4+