Mam taki problem, nie chce aby każdy korzystał z mego komputera, wieć chce aby włoczyć chasło takie kt.óre trzeba podać przy starcie komputera(Mam na nadzieje ze wiecie o co mi chodzi)
to jak toś wie jak to zrobić to niech pisze tylko szczegułowo
daje naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:01:38+01:00
Start->Panel sterowania->tam musisz wejźć gdzie sie obrazek zmienia i tam będzie zmień hasło
2 3 2
2010-03-16T16:03:47+01:00
Wejdź w start dalej panel sterowania a następnie w konta użytkowników tam masz utwórz nowe konto no i klikasz tam masz wpisz nazwę konta to wpisujesz co chcesz np stokrotka i klikasz dalej zaznaczasz administrator i utwórz konto pózniej klikasz na to swoje konto i tam masz utwórz hasło więc klikasz wpisujesz co tam chcą klikasz utwórz hasło i to tyle
2010-03-16T16:03:51+01:00
Start--> Panel sterowania-->konta użytkowników-->klikasz na swoje konto--> potem bierzesz utwórz hasło--> i wpisujesz hasło i już; pp
Znaczy musisz jeszcze zapisać; dd