Odpowiedzi

2010-03-16T16:02:44+01:00
1. Brak krzyku i wrzasków.
2. Unikanie głośnych maszyn typu silniki, odkurzacze.
3. Wykładanie pokoi styropianem.
4. Zamontowanie płytek pcv.
4 4 4
2010-03-16T16:09:55+01:00
1. Budowa pomieszczeń dźwiękoszczelnych.
2. Ograniczenie krzyków i wrzasków (np. w szkole)
3. Ograniczenie produkcji maszyn przemysłowych.
4. Mniejsza jazda samochodami (to też wpływa na hałas :])
5. Budowa pomieszczeń zawierające styropian.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:15:17+01:00
- kupić okna dźwiękoszczelne
- unikać głośnych imprez
- nie słuchać głośnej muzyki
- unikać dużych skupisk ludzi
- nie włączać głośno telewizora
- unikać miejsc , w których jest dużo zwierząt
- nie wchodzić na plac budowy
- nie używać głośnych pojazdów
8 3 8