Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:05:47+01:00
Co sądze o ściąganiu ?
-Według mnie ściąganie np.od kolegi to "kopiowanie" tego samego tekstu,gdzie w 80 % nauczyciel zorientuje sie że ścigałeś ;p
Czy jest to uczciwe ?
- No napewno ściąganie nie jest uczciwe ;)
Czy zdarzyło mi sie ściągac ?
-No jeżeli chodzi o mnie to owszem, i to dużo razy :D
2010-03-16T16:06:23+01:00
Sciąganie kazy sciąga a czy to uczciwe w pewnym stopniu tak w pewnym nie. Wiele razy ściągałam i sciągam...według mnie to normalka