Odpowiedzi

2010-03-16T16:04:10+01:00
Dzieci&rodzice
pomagać ,sprzątać,być miłym,
rodzice&dzieci
pomagac w nauce
wychowywac
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T16:13:20+01:00
Rodziców wobec dzieci:
-słuchać dzieci
-pomagać w rozwiązywaniu ich problemów
-nie krytykować
-chwalić, ale nie rozpieszczać
-pomagać w dążeniu do celu
-stwarzać dziecku ciepły i bezpieczny dom
Dzieci wobec rodziców:
-lojalność wobec rodziców
-szacunek do rodziców
-pomagać rodzicom
-nie zostawiać samych
-wykonywać polecenia rodziców
2010-03-16T16:48:18+01:00
Dzieci muszą pomagać swoim rodzicom a rodzice muszą dobrze dbać o swoje dzieci