Odpowiedzi

2010-03-16T16:03:43+01:00
3000g roztworu ---- 6g cukru
100g r-ru ------ 0,2g cukru
Odp. Cp = 0.2% (Cp to stężenie procentowe)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:07:56+01:00
Ms =6 dag - cukier
mr =3 kg = 30 dag - roztwór

Cp=Ms/Mr*100%
ms - masa substancji
mr - masa roztworu
Co - stężenie procentowe
Cp=6/30*100%=0,2*100%=20%


MOŻNA RÓWNIEŻ:
0,6kg/3kg=0,2
0,2=2/10=20/100=20%
2010-03-16T16:07:57+01:00