Odpowiedzi

2010-03-16T16:05:36+01:00
Nadawcą jest lipa
odbiorcą wszyscy ludzie .

Fraszka mówi o lipie, ktora stoi przed dworem szlacheckim.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:12:10+01:00
Podmiot liryczny czyli lipa,zachęca czytelnika do tego aby usiadł pod jej koroną z liści.Używa swoich zalet.Jedną z tych zalet jest cień,gdy pod nią usiądzie,nawet w największe słońce,to i tak promienie słoneczne nie dotrą do niego.drzewo jest traktowane jak coś z "hesperyskiego sadu".Zachęca również pięknym śpiewem ptaków,który pomoże się zrelaksować i wyciszyć.
1 5 1