Odpowiedzi

2010-03-16T16:10:59+01:00
Pp=6*8/2=24cm²
Pb=8*12+6*12+10*12=96+72+120=288cm²
Pc=2*24+288=48+288=336cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:14:05+01:00
Pp=6*8/2=24

pc= 2pp+ 3pb
pc=48+8*12+6*12+10*12=96+48+72+120=336
2010-03-16T17:10:20+01:00
Obliicz polee powierzchnii graniastosłupaa , który w pdst maa trójkąt prostokątny o bokaach ; 6cm , 8cm , 10 cm , a wysokość jest równaa 12 cm . ; /

Pc=2Pp+Pb
Pp=1/2*6*8=24 cm²

Pb=6*12+8*12+10*12=72+120+96=288

Pc=2*24+288=48+288=336 cm²