Myślę że str 179 . " SŁOWA NA START " Do 6 klasy .

Polecenie brzmi : " Podaj przykłady sytuacji z życia codziennego , w których ludzie zachowują się podobnie jak szczur opisany w bajce .

Od razu dam tą bajke :

„Mnie tu kadzą” – rzekł hardzie do swego rodzeństwa
Siedząc szczur na ołtarzu podczas nabożeństwa,
Wtem, gdy się dymem kadzidł zbytecznych zakrztusił –
Wpadł kot z boku na niego, porwał i udusił.

Daje naj :*.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:06:00+01:00
* fałszywe przyjaźnie miedzy ludzmi
* dwulicowość ludzi w roznych sytuacjach
* dążenie do celów po trupach
* żądza pożądania
*zbytnia ufność
Innymi słowy: Kiedy chcemy za wszelką coś osiągnąć idziemy po tzw. trupach do celu. Np. prawimy słodkie słówka, przymilamy się do ludzi, którzy mogliby pomoc nam osiagnac cel, a gdy juz go siagamy ten czlowiek idzie w odstawke. Lub zaprzyjaźniamy sie z kimś wpływowym, aby potem go 'wygryźć' ze stanowiska.
2 5 2
2010-03-16T16:07:08+01:00
Gdy ludzie na coś czekają bardzo tęsknią, pragną to nagle gwałtownie kończy !
2010-03-16T16:09:14+01:00
Przykład: mama mówi że jak wyniesiesz śmieci to dostaniesz lizaka ty negocjujesz z mamą o lepszą nagrodę, a twoje rodzeństwo idzie wyrzucić śmieci i dostaje nagrodę a ty nic
NIE JESTEM PEWNA ALE CHYBA O TO CHODZI!!!
2 1 2