1. Znajdźcie liczbę , wiedząc , że jej :
a) 1% to 12 =
b) 10% to 40 =
c) 5% to 15 =
d) 25% to 125 =
e) 2% to 0,4 =
f) 150 % to 210 =

2. Znajdź liczbę , której :
a) 60% to 600 =
b) 13% to 65 =
c) 0,5% to 14 =
d) 120% to 960 =
e) 110% to 231 =
f) 5 % to 4 =
g) 25% to 30 =
h) 15% to 3 =
i) 2,5% to 12,5 =

3. Znajdź liczbę , wiedziąc , że jej :
a) 7% to 40,6 =
b) 13% to 45,5 =
c) 0,5% to 0,432 =
d) 120% to 552 =
e) 240% to 1800 =
f) 105% to 581,7 =

4. Znajdź liczbę , której :
a) 45% to 90 =
b) 12% to 36 =
c) 33% to 33 =
d) 15% to 930 =
e) 120% to 150 =
f) 22,5% to 35,5 =

Pozdro . xD

3

Odpowiedzi

2010-03-16T16:08:49+01:00
1a)1200
1b)400
1c)300
1d)500
1e)20
1f)140
3 2 3
2010-03-16T16:09:40+01:00
1
a 1200
b 400
c 300
d 20
e 20
f 140
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:36:39+01:00
1.
a. 1200
b. 400
c. 300
d. 500
e. 20
f. 140

2.
a. 1000
b. 500
c. 2800
d. 800
e. 210
f. 80
g. 120
h. 20
i. 500

3.
a. 580
b. 350
c. 86.4
d. 460
e. 750
f. 554

4.
a. 200
b. 300
c. 100
d. 6200
e. 125
f. 57, (7)8 ?
24 4 24