Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:12:23+01:00
Zaproszenie!.
Dnia 25.03.2010 roku o godzinie 10;00 w centrum kultury w Krakowie odbędzie się spotkanie dla naukowców futurystów.Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.Celem tego spotkania będzie rozmowa na temat żywiołowego manifestu futurystów .
Organizatorzy;
Akademia; Sztuk Pięknych
Liczę na jak najwięcej:PP
2010-03-16T16:24:39+01:00
Zaproszenie!!
Mam zaszczyt zaprosić panią/pana na sławne spotkanie naukowców futurystów dnia 17 października 2010r. o godzinie 16:30!

.....................
(podpis)