Witam. Moim zadaniem jest napisanie ponad 10 grzybow jadalnych i niejadalnych podobnych do siebie ( i mylonych ze soba ) Na przykład Borowik Szlachetny - Borowik Szatański, Czubajka Kania - Muchomor Sromotnikowy itd ;) Proszę o odpowiedzi, a nie wklejanie jakichś tam linków do stron

Prosze o jak najbardziej poprawną odpowiedź, złe odpowiedzi traktuje zgloszeniem spamu :)

PS: DAJE NAJLEPSZE ROZWIAZANIE :):)

Pozdrawiam, dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T16:21:39+01:00
Borowik szlachetny - borowik szatański
borowik szlachetny - goryczak żółciowy
borowik szlachetny - borowik ciemnobrązowy
muchomor sromotnikowy - czubajka kania
muchomor sromotnikowy - pieczarka
muchomor jadowity - czubajka kania
muchomor jadowity - gąska
muchomor jadowity - mleczaj rydz
zasłonak rudy - gąska żółta
muchomor sromotnikowy - gołąbek zielonawy
muchomor sromotnikowy - gąska zielonka


proszę ;]]
2010-03-16T16:25:41+01:00
PIESTRZENICA KASZTANOWATA MYLONA Z SMARDZEM STOZKOWATYM (WYNIOSLYM) I SMARDZEM PŁASKIM

ZASŁONAK RUDY NAJCZESCIEJ MYLONY Z GĄSKĄ ŻÓŁTĄ I PŁACHETKĄ KOŁPAKOWATĄ

HEŁMÓWKA OBRZEŻONA MYLONA Z ŁUSZCZAKIEM ZMIENNYM

STRZĘPIAK CEGLASTY Z MAJÓWKĄ WIOSENNĄ, PIECZARKAMI I WIETRUSZKĄ TARCZOWATĄ

MUCHOMOR JADOWITY Z PIECZARKAMI, CZUBAJKAMI, WODNICHAMI , GĄSÓWKAMI, MLECZAJAMI, GOŁĄBKAMI, MAJÓWKĄ WIOSENNĄ I PURCHAWKAMI

CZUBAJKA KANIA MYLONA Z MUCHOMOREM PLAMISTYM I SROMOTNIKOWYM

GOŁĄBEK ZIELONAWY MOZNA POMYLIC Z GOLABKIEM GRYNSZPANOWYM LUB GOLABKIEM MODROŻÓŁTYM

LEJKÓWKA ODBIELONA Z LEJKÓWKĄ OLŚNIEWAJĄCĄ

BOROWIK PONURY Z BOROWIKIEM SZATANSKIM
I
MUCHOMOR CZERWONY Z MUCHOMOREM CZERWIENIEJACYM

MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM:)