Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:50:48+01:00
Lenistwo jest źródłem wszelkiego zła. Sama się o tym przekonałam całkiem niedawno.
Była to całkiem pogodna niedziela. Zaplanowałam, że pośpię sobie dłużej. Chciałam odpocząć. Po obiedzie miałam zacząć się uczyć na sprawdzian z matematyki. Wszystko szło jak należy. Kiedy już się najadłam, przysiadłam na chwilę przed telewizorem. Pech chciał, że leciał akurat mój ulubiony film. Obiecałam sobie, że gdy komedia się skończy- zacznę się uczyć. Kiedy film się skończył, zapomniałam o matematyce. Zaczęłam szukać ciekawych filmów w telewizji. Tak minęło mi niedzielne popołudnie i wieczór. Gdy szłam spać, przypomniałam sobie o sprawdzianie, na który miałam się uczyć. Wiedziała, że wszystkiemu winne jest moje lenistwo. Mogę mieć pretensje tylko do siebie, że dostałam jedynkę, ale człowiek uczy się na własnych błędach. Już nigdy nie postąpię tak lekkomyślnie.


cytaty:
Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.

Powinniśmy być wdzięczni Adamowi: odebrał nam błogosławieństwo lenistwa i dał w zamian przekleństwo ciężkiej pracy.

Największym złodziejem czasu jest własne lenistwo.

Lenistwo jest głupstwem ciała, a głupstwo jest lenistwem duszy.

Leniwy: człowiek, który nie udaje, że pracuje.

Robię wszystko, żeby nic nie robić.

Co skraca mi czas? - Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie? - Bezczynność!

Bezczynność i lenistwo prowadzą do zguby.

Przez pracę - dzień krótszy; przez lenistwo - życie.

Leniwy zazwyczaj czeka na gruszki, pracowity przeważnie sadzi wierzby. I stąd - gruszki na wierzbie.
3 4 3
2010-03-17T15:51:30+01:00
Poniewaz jest złem nie mam dobrych pomyśłów